خیمه های غم




افسران - کم کم سیاهی علمت دیده می شود

   
کم کم سیاهی علمت دیده می شود
آثار خیمه های غمت دیده می شود

افتاده سینه ام به تپش های انتظار
ازروی تل دل، حرمت دیده می شود


نظرات 2 + ارسال نظر
پایگاه چند رسانه ای منویات جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.manviat.com

ضمن عرض سلام و تقدیم احترام خدمت مدیر محترم پایگاه مصباح
پایگاه چند رسانه ای منویات با هدف ترویج چندرسانه ای سخنان رهبر معظم انقلاب به صورت کاملا مردمی و بدون هیچ گونه تکیه به ارگان ها و بودجه های دولتی تأسیس شد. فعالیت این پایگاه بر اساس یاری داوطلبانه فعالین مستعد در فضای اینترنت میباشد.
در دومین پرونده ای که برای فعالیت چندرسانه ای درنظر گرفته شده است به موضوع «وحدت» پرداخته خواهد شد. مبدأ و اساس این پرونده سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان بیست و هشتمین کنفرانس بینالمللى وحدت اسلامىمیباشد.
لذا از شما هنرمند گرامی تقاضا داریم در صورت تمایل در 2 زمینه با ما همکاری نمایید:

1. طراحی تصویر زمینه (والپیپر) : هدف از این دسته تولیدات، استفاده ی کاربران خانگی و اداری به عنوان تصویر زمینه ی رایانه میباشد.
(استاندارد طراحی والپیپر: اندازه ی 1890*1063پیکسل در حالت رنگی( RGB
2. طراحی پوستر: هدف از این دسته از تولیدات این است که با چاپ شدن و درج آنها در مراکز اداری، آموزشی و مذهبی در معرض دید عموم قرار گیرند.
(استاندارد طراحی پوستر: اندازه ی A3 با تراکم پیکسلی 72 در حالت رنگی CMYK)

ضمناً به نکات زیر نیز عنایت داشته باشید؛
الف) آدرس سایت یا نام مستعار خود را در محل مناسبی از طرح به صورت کوچک قرار دهید و در زیر آن آدرس پایگاه منویات (manviat.com) را نیز درج نمایید.
ب) جهت سهولت در کار شما نکاتی که در سخنرانی مدنظر بیشتر قابلیت اجرای گرافیکی داشتند را برجسته کرده و در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی معادل سازی نموده ایم تا در صورت لزوم از آنها در طرح های خود استفاده نمایید.
ج) خواهشمندیم آثار خود را حداکثر تا 20 بهمن ماه به رایانامه منویات به آدرس:
info@manviat.com ارسال نمایید.
د) شعار پرونده عبارت «رحماء بینهم» می باشد که برای استفاده ی ترجیحی در گوشه ی طرح به صورت کوچک، ضمیمه شده است.
ه) مجددا تاکید می کنیم که همکاری با پایگاه منویات کاملا داوطلبانه و به صورت فی سبیل الله بوده و ممکن است هیچ گونه سود مادی برای یاری دهندگان به همراه نداشته باشد.


جهت آشنایی اجمالی با منویات فایل زیر را دریافت نمایید.
http://bayanbox.ir/download/5763727298567875028/introduction.ppsx

جهت دریافت متن 3 زبانه ی سخنرانی وحدت فایل زیر را دریافت نمایید.
http://bayanbox.ir/download/3102515888230728378/unity-project.docx

جهت دریافت شعار پرونده ی دوم فایل زیر را دریافت نمایید.
http://bayanbox.ir/download/4976522755307502551/slogan.rar

با تشکر از شما همراه گرامی

پایگاه چند رسانه ای منویات دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.manviat.com

با سلام و تقدیم احترام خدمت مدیر محترم پایگاه مصباح
در سال گذشته توفیق آن را داشتیم تا حرکتی را که مدت ها نیاز به وجود آن در فضای فرهنگی کشور احساس می شد را آغاز کنیم. ایجاد یک سایت اینترنتی جامع برای نشر چند جانبه و چند رسانه ای منویات و بیانات مقام معظم رهبری.
ایده ی اصلی راه اندازی سایت در اواخر سال 92 شکل گرفت و در اوایل سال 93 طراحی، زیر ساخت سازی و غنی سازی سایت آغاز شد. اولین پرونده ی که برای فعالیت در نظر گرفته شد بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1393 در حرم مطهر رضوی در روز یکم فروردین تنظیم شد. سپس به یاری خدا در سالروز حماسه ی شکوهمند 9 دی موفق شدیم این پایگاه را رسماً افتتاح کنیم. مبنای کار خود را برای پرونده ی دوم سخان معظم له در بیست هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی قرار دادیم و از علاقه مندان به همکاری دعوت به عمل آوردیم تا در تکمیل این پرونده همراه ما باشند. هم اینک سخنان امام خامنه ای در نخستین روز سال 94 در حرم مطهر رضوی را مبدأ حرکت پرونده ی سوم قرار داده ایم و صمیمانه از شما دوست گرامی تقاضا داریم در تکمیل و اجرای این پرونده یاریگر ما باشید.
شما می توانید با مراجعه به سایت منویات (manviat.com) در مورد این پرونده و زمینه های همکاری اطلاعات بیشتری کسب کنید. منتظر حضور گرم شما هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد