میخواهم دروغ نگویم...







http://media.afsaran.ir/sijF7i_354.jpg


....

میخواهم دروغ نگویم

میخواهم بگویم من منتظرت نیستم آقا...

تو در زندگی من نیستی

در طول روز با یک عجل فرجهم در ادامه صلوات در نمازم فقط یادت میکنم

تو در روز من نیستی

در شب من نیستی

در خانه ی من نیستی

در کوچه من نیستی

در محله من نیستی

در بازار نیستی

در اداره نیستی

...آه

تو را نمیبینم هیچ جا

اما دوستت دارم خیلی

دلم میخواست دلم بیادت بلرزد

در درونم تلاطمی بیاید با یادت

...

میخواهم دروغ نگویم

تو در زندگی من نیستی

نبودنت را حس نمیکنم

ولی دوستت دارم خیلی

دلم میخواست تشنه ات باشم

بی قرارت باشم

اما نیستم

میخوام دروغ نگویم

من عهد نمیخوانم

و ندبه نیز

...

اما دوستت دارم خیلی

دلم میخواهد بیایی

دلم میخواد ببینمت

بپذیریم

...


میخواهم دروغ نگویم

کمبودت را حس نکرده ام هنوز

تو در خوشی من نیستی

در ناخوشی من نیستی

در شادی و غمم نیز...

...


اما دوستت دارم...


...


میدانم در زمره یارانت نیستم

و نیز یاورانت

...

آیا در زمره دوست دارانت هستم؟







هم اکنون





 

مرگ - قبر - لحد

 


هم اکنون در دنیایى زندگى می‏کنید که می‏توانید رضایت خدا را به دست آورید

با مهلت و آسایش خاطرى که دارید.

اکنون نامه عمل سرگشاده و قلم فرشتگان نویسنده در حرکت است،

بدن‏ها سالم و زبان‏ها گویاست،

توبه مورد قبول و اعمال نیکو را می‏پذیرند.


امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام-

خطبه 94 نهج البلاغه

+